SZERVEZETI EGYSÉGEK

Pénzügyi és Adóügyi Osztály

Pénzügyi csoport

Adóügyi csoport

Városüzemeltetési és Beruházási Osztály

Lakosságszolgálati Osztály

PÉNZÜGYI ÉS ADÓÜGYI OSZTÁLY

Osztályvezető: Mészárosné Karacs Anita I. em. 19. iroda Tel.: 06-28/561-055

PÉNZÜGYI CSOPORT:

FŐKÖNYVELŐ

Tel.: 06-28/561-055, vagy 06-28/561-050/125-es mellék

PÉNZÜGYI ÜGYINTÉZŐK (I. em. 18. sz. iroda)

Dani-Czippel Barbara

Fehérné Riklik  Judit

Tel.: 06-28/561-057, vagy 06-28/561-050/148-as mellék

Harsányiné Farkas Judit

Tel.: 06-28/561-050/128-as mellék 

Pénztár

Dani-Czippel Barbara

fsz. 11. sz. iroda

Tel.: 06-28/561-057,  vagy 06-28/561-050/148-es mellék

ADÓÜGYI CSOPORT:

ÜGYINTÉZŐK (1. em. 17. sz. iroda)

Fisser György

Tel: 06-28/561-050/113-as mellék

gépjárműadó, idegenforgalmi adó

Szilágyi Katalin

Tel: 06-28/561-050/114-es mellék

magánszemélyek kommunális adója

Kovácsné Oláh Judit

Tel: 06-28/561-050/115-ös mellék

helyi iparűzési adó

Pénzügyi Csoport

  • Ellátja és koordinálja a költségvetési, tervezési, számviteli, pénzellátási feladatokat, koordinálja az önkormányzati fenntartású költségvetési szervek gazdálkodását, valamint ellátja a kerepesi nemzetiségi önkormányzatok költségvetésével kapcsolatos adminisztratív feladatokat.
  • Vezeti a pályázati támogatással megvalósuló beruházások egyedi pénzügyi nyilvántartásait. Pénzügyi információt szolgáltat.
  • Kapcsolatot tart a MÁK-kal, a NAV-val, a pénzmozgásokhoz kapcsolódó partnerekkel, ellenőrzés esetén szakmai segítséget biztosít.
  • Elkészíti a számviteli törvényben előírt szabályzatokat, gondoskodik azok betartásáról.
  • Vezeti az Önkormányzat által adott támogatások nyilvántartását, elkészíti a szükséges adminisztrációs feladatokat, feldolgozza a beadott elszámolásokat, szükség esetén felszólító levelet küld az elszámolási kötelezettség betartása céljából.
  • Elvégzi a Nemzeti Adó- és Vámhivatal, az Állami Számvevőszék, a könyvvizsgáló és a belső ellenőr részére nyújtandó adatszolgáltatást.

Adóügyi Csoport

  • Ellátja a helyi adók bejelentésével, kivetésével, közlésével és beszedésével kapcsolatos feladatokat.
  • Engedélyezre előkészíti a központi adójogszabályokban és a helyi rendeletekben meghatározott esetekben és feltételekkel az adótartozás és adópótlék mérséklését vagy elengedését, továbbá részletfizetést és fizetéshalasztást.
  • Előkészíti a képviselő-testület hatáskörébe tartozó méltányossági ügyeket.
  • Érvényesíti a gépjárműadó törvény végrehajtását, ellátja a gépjárműadó bevallásával, kivetésével, közlésével kapcsolatos feladatokat.
  • Ellátja az adók és adók módjára behajtandó köztartozások beszedésével, behajtásával, kezelésével, elszámolásával és az információ-szolgáltatással kapcsolatos feladatokat.
  • Jogszabályban meghatározott esetekben illetékességi területén lévő ingatlanokról adó- és értékbizonyítványt készít.
  • Szervezi az adótartozások, egyes adók módjára behajtandó köztartozások, valamint az önkormányzati pénzkövetelések behajtását.
  • Út     és    szennyvízcsatorna  közmű-hozzájárulás  kivetése,   nyilvántartása, részletfizetés engedélyezése, felszólítások és követeléskezelés nyomon követése.

VÁROSÜZEMELTETÉSI ÉS BERUHÁZÁSI OSZTÁLY

Osztályvezető: dr. Kiss Boglárka   fsz. 10. sz. iroda, Tel.: 06-28/561-066

FŐÉPÍTÉSZ

Bánhidi László

0620/559-8926

MŰSZAKI ÜGYINTÉZŐ

Barna Éva

fsz. 9. sz. iroda

Tel.: 06-28/561-063, vagy 06-28/561-050/118-as mellék

VÁROSÜZEMELTETÉSI REFERENS:

Diel Georgina

fsz. 9. sz. iroda

Tel.: 06-28/561-063, vagy 06-28/561-050/118-as mellék

KÖZTERÜLET-FELÜGYELŐ

Bogár Richárd

Veres Péter

rendeszet@kerepes.hu

Mobil: 06-70/479-4410

Mobil: 06-70/799-7720

  • Ellátja a közterület-használattal, illetve -foglalással kapcsolatos feladatokat.
  • Közterület-felügyelői feladatok ellátása.
  • Közérdekű bejelentések, javaslatok és panaszok kezelése.
  • Közreműködik az egyes honvédelmi kötelezettségek, mozgósítási és hadkiegészítési feladatok ellátásában, a polgári védelmi, katasztrófa-elhárítási feladatok szervezésében, ezekkel összefüggésben nyilvántartásokat vezet.
  • Közterület-felügyelő hatáskörébe utalt feladatok keretében ellátja a közterületek rendjének és tisztaságának védelmét, a közterületek jogszerű használatának ellenőrzését, a jogszabályok által tiltott tevékenység megelőzését, megakadályozását, szankcionálását.
  • Közreműködik a közrend és közbiztonság, az épített és természeti környezet, a város vagyonának védelmében, megóvásában.
  • Felügyeli az Önkormányzati megbízású tervezési feladatokat, segíti a tervezők munkáját, ellenőrzi az elkészült terveket és jóváhagyja azokat.
  • Közreműködik a beruházásokhoz kapcsolódó engedélyek és szakhatósági hozzájárulások megszerzésében.
  • Elvégzi    az önkormányzat vagyonának nyilvántartásával és hasznosításával kapcsolatos feladatokat, végrehajtja a vagyonpolitikai döntéseket.
  • Részt vesz az önkormányzati beruházások lebonyolításában, felújítások kivitelezési és ellenőrzési feladatainak szervezésében.
  • Részt vesz a beruházásokhoz kapcsolódó engedélyek és szakhatósági hozzájárulások megszerzésében.
  • Részt vesz a folyamatban lévő beruházások kooperációs értekezletein, kapcsolatot tart a kivitelezőkkel, együttműködik az üzemeltetést végző városi szervezettel.
  • Felülvizsgálja a tervezői, kivitelezői, lebonyolítói számlákat.
  • Ellátja a közlekedés szervezésével kapcsolatos feladatokat.
  • Intézi a behajtási engedélyek kiadását.
  • Az Igazgatási Osztállyal közösen szervezi a köztisztaság és településtisztaság biztosításával és a települési hulladékkezeléssel kapcsolatos feladatokat.
  • Jogszabályban előírt, locsoló kutak fennmaradási engedélyezési eljárások lefolytatása.
  • Szervezi a vízrendezéssel és vízelvezetéssel, valamint a csatornázással kapcsolatos feladatokat.
  • Előkészíti a szennyvízközmű tulajdonosi, üzemeltetési feladatainak ellátásával kapcsolatos döntéseket
  • Előkészíti és benyújtja az időközi és záró projekt előrehaladási jelentéseket és kifizetési kérelmeket a Pénzügyi Osztály együttműködve.
  • Településképi véleményezési eljárások lefolytatása.
  • Településképi bejelentési eljárás lefolytatása.
  • Az ingatlan beépítésével kapcsolatos előzetes tájékoztatás és szakmai konzultáció lefolytatása.
  • Szerkezeti Terv, Szabályozási Terv és Helyi Építési Szabályzat megalkotásával és módosításával kapcsolatos szakmai egyeztetések lebonyolítása.
  • Településrendezési eszközök engedélyeztetésre és elfogadására irányuló államigazgatási eljárás lebonyolítása (Kapcsolattartás a tervek készítőjével, az érintett szakhatóságokkal, a szomszédos önkormányzatokkal és az eljárásba bevont civil szervezetekkel).
  • Közterület elnevezésével, közterületek jelölésével és házszámok feltüntetésével kapcsolatos feladatok ellátása.
  • Tömegközlekedéssel kapcsolatos ügyintézés.
  • Közreműködik a közvilágítás fenntartásában. A város területén történő elektromos meghibásodással kapcsolatos bejelentések fogadása és továbbítása az illetékes szerv felé.
  • Ingatlan adataiban történő változással kapcsolatos hatósági bizonyítvány kiadása, ingatlan- nyilvántartás átvezetéséhez.
  • Házszámok megállapításával kapcsolatos feladatok ellátása.
  • Központi címnyilvántartó rendszer kezelése (ingatlan címnyilvántartás, közterület és körzet- nyilvántartás, valamint ingatlan nyilvántartási azonosító és a hozzá tartozó koordináták feltöltése és vezetése)

    LAKOSSÁGSZOLGÁLATI OSZTÁLY

    Osztályvezető: dr. Gál Andrea fsz. 2. sz. iroda

    ÜGYFÉLSZOLGÁLAT – HATÓSÁGI ÜGYINTÉZÉS

    Sinkovicsné Lestár Nikolett

    fsz. 1. sz. iroda

    Központi telefonszám: 06-28/561-050, 06-28/561-051

    ANYAKÖNYVVEZETŐ, NÉPESSÉG-NYILVÁNTARTÓ

    Lénártné Kovács Gyöngyi Erika

    fsz. 5. sz. iroda

    Tel.: 06-28/561-065, vagy 06-28/561-050/124-es mellék

    Mobil: 06-20/559-8902

    Anyakönyvi ügyekben (különösen: apai elismerő nyilatkozat, házasságkötéshez szükséges jegyzőkönyv felvétele, valamint névváltoztatási ügyek) – az esetleges sorbanállás elkerülése végett előzetes időpontegyeztetés ajánlott

    HAGYATÉKI ÉS HATÓSÁGI, SZOCIÁLIS ÜGYINTÉZŐ

    Cocis Borbála

    fsz. 5. sz. iroda

    Tel.: 06-28/561-065, vagy 06-28/561-050/124-es mellék

    IKTATÓ

    Ambrus Mária Enikő

    fsz. 6. sz. iroda

    Tel.: 06-28/561-050/121-es mellék

    Ügyiratok kezelésével kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása

    MUNKAÜGY

    Bolyki Boglárka Erika

    I. em. 21. iroda

    Tel.: 06-28/561-056, vagy 06-28/561-050/120-as mellék

    KOORDINÁCIÓS REFERENS

    Iványosi-Szabó Márta

    fsz. 3. sz. iroda

    Tel.: 06-28/561-064, vagy 06-28/561-050/123-as mellék

    KÉPVISELŐ- TESTÜLETI ÜGYEK, VÁLASZTÁSOK

    Bella Andrea

    fsz. 3. sz. iroda

    Tel.: 06-28/561-064, vagy 06-28/561-050/123-es mellék

    • Az ügyintézést illetően általános felvilágosítást nyújt és formanyomtatványokkal szolgál az ügyfelek részére.átveszi és érkezteti a beadványokat, ellátja a méh-nyilvántartási adminisztratív feladatokat.
    • Ellátja az adható települési  és rendkívüli települési támogatásokkal kapcsolatos feladatokat
    • Köztemetés, hatósági bizonyítvány kiállítása, társhatósági megkeresésre környezettanulmány készítése.
    • Intézi: a rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, határozattal megállapítja a hátrányos helyzet és a halmozottan hátrányos helyzet fennállását a kérelmező és arra rászorult gyermeket nevelő családok számára.
    • Anyakönyvvezetői hatáskörben ellátja a születéssel, házasságkötéssel, halálozással kapcsolatos anyakönyvek vezetését, az ezzel kapcsolatos jogszabályban meghatározott feladatokat.
    • Honosítással, állampolgársággal kapcsolatos ügyekben átveszi a kérelmeket, felterjeszti azokat elbírálásra, előkészíti az állampolgársági esküt.
    • Anyakönyvvezetőként közreműködik a házasságkötés, névadó ünnepség, társadalmi temetési szertartásokon.
    • Ellátja a hagyatéki eljárás előkészítésével kapcsolatos, jegyzői hatáskörbe utalt hagyatéki leltár felvételét, azt továbbítja a közjegyző felé.
    • Hatósági engedélyezési eljárás keretében telepengedélyezési eljárás lefolytatását végzi, ipari létesítmények, üzemek, műhelyek esetében. Ellátja a telep-nyilvántartásba vételével, ellenőrzésével kapcsolatos feladatokat, kapcsolatot tart a közreműködő szakhatóságokkal, társhatóságokkal.
    • Működési engedélyezési eljárás lefolytatása keretében a kereskedelmi, vendéglátó és szolgáltató üzletekkel, kereskedelmi és magánszálláshelyekkel kapcsolatban végzi az üzletek nyilvántartásba vételét, szakmai ellenőrzését, kapcsolatot tart a szakhatóságokkal, társhatóságokkal, hitelesíti a vásárlók könyvét, vendégkönyvet.
    • Fogadja a kóbor kutyákkal kapcsolatos bejelentéseket, és intézkedik azok elszállíttatásáról.