Kerepes Város Polgármesteri Hivatala munkatársat keres igazgatási ügyintéző munkakörbe.
Munkaköri feladatok:
- Kezeli és döntésre előkészíti a települési támogatási szociális segélyezési és ellátási kérelmeket;
- Feladatköréhez kapcsolódó ügyekben környezettanulmányokat készít, hatósági bizonyítványokat állít ki;
- Kezeli és döntésre előkészíti a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság iránti igényeket és gondoskodik a szociális juttatások határidőben történő teljesítéséről, az ezzel kapcsolatos központi nyilvántartások (MÁK) Posta, EUF Kft.) határidőben történő értesítéséről.
- Felettesi utasításra, vagy saját kezdeményezésre olyan eseti feladatokat is teljesítenie kell, amelyek a munkaköri leírásban tételesen nem szerepelnek, de a munkakör rendeltetéséből megállapíthatóan munkakörébe tartoznak, vagy szükséghelyzetből adódnak.
- Részt vesz a Szociális és Egészségügyi Bizottság ülésein, feladatkörébe tartozó ügyekben a bizottsági előterjesztéseket előkészíti, és elkészíti a bitzottsági ülések jegyzőkönyveit;
- Saját munkaköréhez tartozó statisztikai adatszolgáltatási kötelezettségethatáridőben teljesíti;
- A polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásával kapcsolatos jegyzői feladatok ellátása;
- Anyakönyvi igazgatással kapcsolatos feladatok ellátása;
- Felettesei utasítására ellátja, illetve besegít az Igazgatási Iroda egyéb feladatainak teljesítésében.
Fényképes önéletrajzzal jelentkezni a jegyzo@kerepes.hu email címen lehet.