Kerepes Város Polgármesteri Hivatala munkatársat keres igazgatási ügyintéző munkakörbe.

Munkaköri feladatok:

- Kezeli és döntésre előkészíti a települési támogatási szociális segélyezési és ellátási kérelmeket;

- Feladatköréhez kapcsolódó ügyekben környezettanulmányokat készít, hatósági bizonyítványokat állít ki;

- Kezeli és döntésre előkészíti a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság iránti igényeket és gondoskodik a szociális juttatások határidőben történő teljesítéséről, az ezzel kapcsolatos központi nyilvántartások (MÁK) Posta, EUF Kft.) határidőben történő értesítéséről.

- Felettesi utasításra, vagy saját kezdeményezésre olyan eseti feladatokat is teljesítenie kell, amelyek a munkaköri leírásban tételesen nem szerepelnek, de a munkakör rendeltetéséből megállapíthatóan munkakörébe tartoznak, vagy szükséghelyzetből adódnak.

- Részt vesz a Szociális és Egészségügyi Bizottság ülésein, feladatkörébe tartozó ügyekben a bizottsági előterjesztéseket előkészíti, és elkészíti a bitzottsági ülések jegyzőkönyveit;

- Saját munkaköréhez tartozó statisztikai adatszolgáltatási kötelezettségethatáridőben teljesíti;

- A polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásával kapcsolatos jegyzői feladatok ellátása;

- Anyakönyvi igazgatással kapcsolatos feladatok ellátása;

- Felettesei utasítására ellátja, illetve besegít az Igazgatási Iroda egyéb feladatainak teljesítésében.

 

Fényképes önéletrajzzal jelentkezni a jegyzo@kerepes.hu email címen lehet.

Scroll to Top